31 januari 2013

Challenge 73

Welkom allemaal bij challenge 73.Allemaal heel hartelijk dank voor jullie inzendingen van challenge 72. De nieuwe challenge is bedacht door Hanny maak een babykaart met MD materialen en MD afbeelding.

Onze gastdesigner heeft ook een prachtige babykaart gemaakt, dank je wel Nellie.

De DTleden hebben ook weer prachtige creaties gemaakt en we hopen dat jullie hier weer inspiratie kunnen uithalen en ook mee doen met de challenge. Voor deze challenge kun je meedoen tot 13 februari 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen bij de blauwe kikker onderaan het bericht. Graag je creatie linken en niet je hele blog. Veel succes en we hopen veel leuke creaties te zien.

De winnaar van de 1e prijs is: 4. Afra

Neem even contact op zodat wij de prijs kunnen toesturen.

Als gastdesigner hebben we uitgekozen: 3. Ulla
Neem even contact op zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden.

De 1e prijs die je kunt winnen:

De 2e prijs bij 25 deelnemers:

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

For all the fans worldwide: To read the blog in English or other language us the translator at the top

De voorbeelden gemaakt door het team:
Gastdesigner Nellie

Hanny

Nadia

Jen

Anita


Yvonne

Thea

Jolanda


Boukje

Wybrich

Mieke




15 opmerkingen:

  1. OO Wat een leuke challenge en wat zijn er een prachtige creaties gemaakt,
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben jullie leuke voorbeeldkaarten gemaakt. Ikl ga ook aan de slag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke challenge, ik hou er wel van om babykaartjes te maken. Mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn hele inspirerende creaties! En wie weet, dit is een challenge waar ik wel iets voor kan bedenken! Bedankt voor de inspiratie allemaal!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat ik gewonnen heb , die mal is hartstikke leuk , toevallig vanmorgen een demo van gezien . De nieuwe Challenge is ook weer erg leuk , de voorbeelden supermooi . Ik ga weer eens kijken of ik wat moois kan produceren.

    Groetjes
    Afra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn er prachtige creaties gemaakt.
    Ik ben vandaag meteen begonnen en wat ik zie ik ben de eerste die een creatie plaatst, dat is me nog nooit gebeurd.
    Ik vind de challenge heel erg leuk.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige creaties, waar ik heel nieuwsgierig naar ben is hoe het doosje van Mieke gemaakt wordt.

    groetjes
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie creaties zijn er weer gemaakt blijft zo leuk om mee te doen geniet elke weer van de verschillende onderwerpen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I would love to enter your challenges, but the translator on your site doesn't seem to allow the text to be translated to English ! and I can't read what the theme and or rules of the challenge are !
    hugs
    wynneth
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Auch ich habe eine Karte gemacht und möchte teilnehmen.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb vandaag mijn prijs ontvangen , leuke mal hoor en het designblok is geweldig mooi . Bedankt hiervoor.

    Groetjes Afra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello dear ladies! What gorgeous cards again for inspiration on this challenge! Happy to join you! Groetjes Majorelle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben anderhalve week ziek geweest en kwam er vanmiddag achter dat jullie een leuke babykaart challenge hadden. Op de valreep nog gauw 1 gemaakt.

    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke challenge en mooie DT voorbeelden!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen